مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دود کن اسپند و عنبر در هوای عاشقونــــــــه

اشکِ چشمت چکه کرده روی دردم دل می دونه

***

عطر دودی تو مشامم تو همون عطسه و آهی

بار سنگینِ دلم رو پرت کردی در سه راهــی

***

اخه راحت تو نشستی با خیالت آرمیــدی

مثل ماه و مثل حوری مزه ی غمُ ندیدی

***

اومدی خوش اومدی تا بی نهایت در دیارم

اومدی با غمگساری باغ و بستانِ  بهــارم

***

فکر نمی کردم تو بودی با صدایت جان پریده

دل حسودان صد شراره مهرِ  من با تو ندیده

***

جمع کردم غصه هامُ دوختم فتقِ کـــلام

در کنارت بی زبانم چه عجب دادی سلام

***

تو می دونی شهدِ عشقت در دلم قصری بنا کرد

خوشا بر زنبورِ گلهات بوستانی را صفا کـــــرد

***

مک زدی قوتِ قلبم قدرتم کم کم بریدی

رفتی و با رفتنت رو عقلمُ از سر کشیــدی

***

چه کنم دیوونه وارم پشتِ سایه هات دویدم

با تبسّمت یه لحظه لذتِ عشقُ چشیـــدم

***

جاسم ثعلبی (حسّانی) 03/12/1391

 

 

 

 





:: برچسب‌ها:
لذّتِ عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 1664
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : شنبه 5 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی